Sunday 6 October 2024

Pembesar Suara Bluetooth Pintar

Pembesar Suara Kalis Air
dari DLand & Oontz

DLAND Waterproof Shockproof Speaker


1. Pembesar suara ialah istilah yang digunakan untuk menerangkan pengguna boleh memberikan arahan kekuatan vokal kepada program perisian pada peranti itu.


2. Peranti perkakasan yang disambungkan ke kad perisian bunyi komputer bagi mengeluarkan bunyi yang dijana oleh cip komputer.  Sesetengah pembesar suara datang dengan sub woofer dan direka menyerupai rupa bentuk kebanyakan pembesar suara pada komputer hari ini.













3. Dahulu komputer pada asalnya dikeluarkan, mereka mempunyai pembesar suara pada papan yang menghasilkan satu siri nada dan bip yang berbeza.  Apabila multimedia dan permainan menjadi popular, pembesar suara komputer berkualiti tinggi mula dikeluarkan yang memerlukan kuasa tambahan.  Oleh kerana kad bunyi komputer tidak cukup kuat untuk menghidupkan set pembesar suara yang bagus, pembesar suara hari ini dikuasakan terus kepada peranti, saiznya agak kecil dan mengandungi perisai magnetik.






Echo Dot 4th Gen | 5th Gen | Echo Pop - Smart speaker with Alexa untuk RM175.00 - RM339.90 (Tidak Kalis Air).

Tribit StormBox Blast Portable Speaker • 90W Loud Stereo Sound with XBass • IPX7 Waterproof • Bluetooth Speaker with LED Light • PowerBank • Bluetooth 5.3&TWS • Custom EQ • 30H Playtime for Outdoor.




4. Dan pada masa kini, pembesar suara menjadi lebih baik daripada sebelumnya.  Pembesar suara tanpa wayar beroperasi menggunakan teknologi bluetooth dan digunakan secara meluas dalam peranti elektrik moden seperti telefon pintar, kit bebas tangan, kipas, lampu, televisyen, sistem teater rumah dll.  Jika menggunakan pembesar suara binaan dalam telefon pintar, ia tidak benar-benar selesa  untuk mendengar muzik melalui pembesar suara telefon pintar yang berbunyi kasar itu.  Sudah tiba masanya untuk melaburkan sedikit wang untuk set pembesar suara yang bagus digunakan oleh peranti telefon pintar mudah alih anda, dan anda akan dapati bahawa penyambung yang sentiasa berubah peranti akan menjadi sangat mudah. Disebabkannya, pembesar suara berwayar dengan cepat telah menjadi perkara yang ketinggalan zaman.  Walaupun Tribit dan Usams menawarkan beberapa pembesar suara yang luar biasa, kami akan menumpukan pada pembesar suara wayarles Bluetooth, khususnya pembesar suara mudah alih yang juga sesuai untuk kegunaan luaran.  Walaupun terdapat banyak kegunaan untuk pembesar suara, kami memutuskan untuk menumpukan pada pembesar suara yang boleh anda bawa dengan mudah, ke mana-mana sahaja anda pergi dan sudah tentu ianya kalis air.






Tribit Stormbox Pro 🔊 5.3 Speaker-40W High Power Upgraded Stereo-stereo pairing Multipoint TWS Pairing untuk RM495.00.

JBL GO 4 Ultra-Portable Bluetooth Speaker untuk RM229.00 - RM299.00.

USAMS IPX7 Waterproof Wireless Speaker Microphone Hand-Free Call with Lanyard Easy Travel Portable untuk RM55.88.






Find Me Here:

     












Latest Advertiser Promotion:











"This Blog Is A Participant In Shopee's Associate's Program"

No comments:

Pembesar Suara Bluetooth Pintar

Pembesar Suara Kalis Air dari DLand & Oontz DLAND Waterproof Shockproof Speaker 1. Pembesar suara ialah istilah yang digunakan unt...